dag van vertrek - Reisverslag uit Sloten, Nederland van Marie jose Pekelaer - WaarBenJij.nu dag van vertrek - Reisverslag uit Sloten, Nederland van Marie jose Pekelaer - WaarBenJij.nu

dag van vertrek

Blijf op de hoogte en volg Marie jose

11 November 2014 | Nederland, Sloten

14:45
Daar zit je dan, op de grond, koffers om je heen, in de kleren die je in het vliegtuig aan wil, met je telefoon aan de lader, want die moet 100% vol! (Zeer belangrijk) eigenlijk ben je er helemaal klaar voor, oftewel 0,0 stress. Of toch niet? Want wat ga je doen 6 uur voor vertrek, wachtend op Ivo tot hij thuis is, met je telefoon in je hand, je Facebook al 4x helemaal bekeken, en pas bij de 4e x beseffen; dit heb ik al gezien.. Wat doe je dan? Nog een kop koffie? Nee want de vaatwasser draait al en je het geen zin om weer wat vies te maken, koffer nog een keer checken? Mwah.. Ook al 5x gedaan... Mischien nog een rondje door het huis wat nog opgeruimd kan worden.. Ik ben bang dat dit toch een lange middag wordt, dankzij denk ik toch wel enige vakantie stress...

19:00
Oké, eerlijk is eerlijk nu toch echt wel zenuwachtig, waarom? Geen idee, doodsbang dat we niet op tijd in het juiste vliegtuig zitten... We zijn door de douane, dus eigelijk kan er niks meer mis gaan. Nu gaan we eerst even wat drinken. Hopelijk even een beetje rustig worden... Gelukkig is Ivo de rust zelve ☺️.

20:10
Gelukkig helemaal weer rustig. We zitten te wachten tot we het vliegtuig in mogen. Ik zit al behoorlijk te gapen,tot grote jaloezie van Ivo, die beseft dat ik waarschijnlijk in het vliegtuig zal doen waar ik goed in ben; slapen.. En dus niet zo gezellig zal zijn als hij niet kan slapen. We zullen rond 9:00 morgenvroeg in Kuala Lumpur zijn. En rond 14:00 in Singapore, Nederlandse tijd. Het is daar dan 19:00
Tot morgen!!

  • 11 November 2014 - 20:34

    Frieda:

    Hoi marie, ivo

    jullie gaan zo direct de lucht in, ik vlieg figuurlijk met jullie mee.
    jaap en ik hopen dat jullie een goede vlucht hebben.
    Kus. P.s op de terugweg een aanrijding gehad.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marie jose

Actief sinds 03 Sept. 2014
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 8717

Voorgaande reizen:

11 November 2014 - 29 November 2014

Singapore, maleisie, thailand

Landen bezocht: